יום שני, 2 בינואר 2017

The very beginning

סיפור בסטייל :) הבלוג שפתחתי אי שם לפני יותר משנתיים. לפני גילדת המעצבים .

לרגל חגיגות החלפת הקידומת שלי בא לי קצת לחזור להיסטוריה. להתחלה וההיכרות שלי עם האופנה הישראלית

השנה:  2008

את רז תומסקו הכרתי בערוץ 10. הוא היה צלם וידאו של הסדרה 'נשות הטייסים' לה עשיתי שיתופי פעולה עיסקיים וגם יצא לי תפקיד אורח ;) רז רצה לצלם ביוטי ושאל אם אני מוכנה להצטלם. הסכמתי באהבה גדולה. צילמנו בחניון ערוץ 10 תוך כדי הפסקה מיום הצילום וזכיתי לצוות מקצוען בטירוף.

לבשתי שמלה שהבאתי איתי מבוטיק מעצבים שעבדתי בו בניו יורק. שמלה של מעצב ישראלי מתחיל בשם יגאל אזרועל. (מתחילה להרגיש קצת כמו פורסט גאמפ ;) וזו היתה ההיכרות הראשונית שלי עם מעצב ישראלי. כמה שהוא נהיה אימפריה... וואו איזה מפעל הוא פתח שם ! מתוקתק ומקצוען.

אלה התמונות שיצאו:

שמלה של יגאל אזרעול, בין הקולקציות הראשונות שלו
צילום: רז תומסקו


שמלה של יגאל אזרעול, בין הקולקציות הראשונות שלו
צילום: רז תומסקו


תמונת הפייסבוק הראשונה שלי !!!!
צילום: רז תומסקו




טבעת של נעמה רותם. בין היצירות הראשונות שלה אי שם לפני 15 שנים 


אוהבת מאד את התמונה הזו
טבעת חרוזים: נעמה רותם
צילום: רז תומסקו

ואז צילמנו עוד הפקה אצלי בבית- קבלו את הסיפור מאחורי שמלת המעצבת הישראלית הראשונה שלי:


שמלה נדירה של קלודט זורע
צילום: רז תומסקו האדיר 




עוד לפני כן (נכון, אני דינוזאורית גאה ) כשעבדתי במגזין דיסני של ידיעות אחרונות, הכרתי צלם שהיה עובד עם ראש 1 ודיסני וקראו לו דן פרץ.

צלם מתחיל, חביב ומקסים.

יום אחד דן התקשר אלי ואמר לי שיש תחרות צילומים שהוא צריך להציג בה והיה רוצה לצלם אותי. בטח !!!

הגבתי בהתרגשות.

בדיוק סיימתי מערכת יחסים מסועפת והרשיתי לעצמי לרכוש שמלה של מעצבת ישראלית מתחת לבית שלי בירמיהו. זו היתה חנות קטנה ונעימה שהחזיקה מעצבות ישראליות. שוגר דדי הציגו שם את הקולקציות הראשונות ויש לי גקט מהמם מהתקופה בה שושי ברבי עיצבה בעצמה. הנה השמלה בעיצובה עוד כשהיא יצרה עם הדפסי סלב מגניבים: שלי היתה עם מדונה ;)

שמלה: מקולקציה הראשונה של שוגר דדי בעיצוב שושי ברבי
צילום: דן פרץ 






הציגה שם עוד מעצבת בשם קלודט זורע.
היות והשמלה היתה מעל לתקציב הרווח שלי לרכישה הייתי צריכה את ההיסטוריה שלה. מאין פרץ הגאונות ליצור שמלה כל כך מרהיבה חיצונית ועם זאת נעימה בטירוף עד כדי כך שאפשר ללבוש אותה לאירוע הכי נוצץ ולגרוף עשרות מחמאות ואז לישון איתה אח"כ בנועם שאף פיגמה אחרת לא תיתן לך.
 המוכרת ידעה לספר לי.

מי המעצבת, על מה היא חשבה  כשיצרה אותה, מאין ההשראה וההתעקשות שלה על בד טיבעי, נעים וכביס.

בחרתי בה לצילומים עם דן.

צילמנו במפעל 'נשר' לוקיישן מרהיב שהוא בחר. יחד עם 'אסטיסטנטית' שלמדה איתו צילום, איזה אחת שקוראים לה יפעת וורבצ'יק (פרץ) כן, כן זו אותה צלמת אופנה אגדית שאתן מכירות <3 אהבה וסימביוזה מדהימה בין השניים האלה שידעתי מהרגע הראשון שהם יהיו זוג מופלא. אז הכרתי אותם כבוגרי בית ספר לצילום שהגישו תמונות לתחרות גדולה ומרוב שהם לא הרימו את העיניים שלהם מהעדשה והלחץ לפרוייקט, הם לא שמו לב לכימיה ביניהם. זה היה מאד משעשע..
בקיצור,  הורכב הקונספט וההפקה יצאה לדרך.



הצטלמתי עם שמלה של קלודט זורע ועוד שמלה של המותג MUMZ . מותג שהערצתי !!! לימים פגשתי את המעצב הראשי של המותג הזה. נכון מאד, קוראים לו דיוויד והוא הבעלים והמעצב של סלון ברלין !
(וסליחה על כל סימני הקריאה.. ) זה באמ ת פוסט מרגש עבורי :) פוסט לעצמי
אזזזזזזז
התוצאות לפניכם:


שמלה מושלמת של מאמז (היום סלון ברלין)
צילום: דן פרץ

טבעת: נעמה רותם
צילום: דן פרץ



מתנת פרידה מראש 1 איש יקר הטביע את על כוס והיא עדין אצלי <3 תודה לנתנאל בן בסט 
ולרווית (סטודיו גויאבה) על העיצוב :) 
צילום: דן פרץ


מה שקרה מאותו יום צילום:

דן פרץ נהיה לאחד הצלמים המפורסמים ביותר בארץ לצילום קולינרי. הוא מקבל הצלחה גדולה גם בחו"ל ומייצג אותנו בתרועה אדירה.
יפעת וורבצ'יק מתמחה בצילומי אופנה וראיתן עבודות שלה בכל מגזיני האופנה והאונליין הכי נחשבים בארץ.

קלודט זורע חיה לה במושב ונהנית לה למיטב ידיעתי.. פגשתי אותה בתצוגת האופנה של ויצו חיפה ולחצתי את ידה בהתרגשות. היא מכרה את כל הקולקציה שלה ולא עוסקת בזה יותר.

אני ?

אני הקמתי את גילדת המעצבים כדי שנוכל כולנו להמשיך ולהינות מיצירות מופלאות של מעצבים ומעצבות מוכשרות כמו קלודט זורע.

התעדכנו על חגיגת אי אילו עשורים לחיי ושנתיים למיזם גילדת המעצבים- מוזמנים ומוזמנות לבוא ולומר היי

10.1.17 בפולי POLLY
רוטשילד 60 ת"א
חניון צמוד בתשלום
כניסה חופשית
לאיוונט בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/698559513638504/

אסיים בתמונת הדוגמנות הראשונה של שמשון עת הגיח מערבות קרני שומרון אל פתח ביתי בצפון ת"א :

אני לובשת שמלה מאחת הקולקציות הראשונות של אפנת נו ניים NO NAME . זוכרים ???

צילום: רז תומסקו 




תודה :*


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה