יום ראשון, 13 ביולי 2014

כך תתלבשי ליום הולדת של חברה



הי וברכות J

חברה שלי קטי חגגה יום הולדת .
לבשתי שמלת ג'ינס הנד מייד צבועה ידנית של תמר פיס , הצטיידתי בבלון הליום והלכתי לנחלת בנימין.
זה תענוג ללבוש  One piece by fiss


כשהולכים לבד למסיבת יומולדת בפאב, חשוב להיראות FINE  , לא מתאמץ ולא בולט מדי. היות ולא ידעתי את מי אכיר שם וכדי לתת את מלוא הבולטות לכלת האירוע בחרתי בפריט המושלם הזה.
לא שמישהי יכולה להאפיל על קטי.. הבחורה הזו כוכבת מגלקסיה אחרת.
יש לה סגנון לבוש מושלם וחיי לייף סטייל שלא יביישו אף סרט הוליוודי שאנחנו מכירות בעודה מתנהלת בצניעות וענווה.
גדלנו יחד בחולון והיינו בבית הספר היסודי והתיכון אבל לא היינו חברות.
מסתבר לימים שהערצנו אחת את השניה מרחוק.
לפני כמה שנים כשעברתי לתל אביב, יצאתי לקניות בנמל תל אביב ליד הבית שלי. נתקלתי בחנות קטנה וקסומה (סגורה היום)
ושם מצאתי כמה פריטים מ ו ש ל מ י ם .
היות ואני בחורה עם מלתחה עניפה, קשה לי לרוב למצוא מקום אחד שבו אני מוצאת מספר פריטים נדירים לטעמי שחסרים לי במלתחה.
תמיד כשניגשת אלי מוכרת בחנות בגדים בשאלה לעזרה, אני עונה לה שאני מחפשת משהו שאין לי בארון.
כמעט כל מה שמדדתי באותו יום בחנות הדהים אותי מבחינת גיזרה, נעימות הבד, הסטייל ובמיוחד המחיר הלא גבוה.
הצטיידתי ב 5 פריטים וראיתי שעל כולם רשום באטיקט- קטי שאנס.
שאלתי את המוכרת אם היא מכירה את המעצבת והאם ידוע לה אם היא במקור מחולון כי השם מאד מוכר לי והייתה מישהי בחולון עם שם כזה.
המוכרת אמרה שיש אפשרות כזו אך מעולם לא ראתה אותה .
אצתי רצתי לפייסבוק שהיה אז בחיתוליו וחיפשתי את קטי שאנס. זאת אכן היא !
כתבתי לה והחמאתי לה על הקולקציה והמחירים ועל תדהמתי העמוקה כי באמת שלא קל להפתיע אותי באופנה.
לקח לה יומיים להגיב להודעה שלי והיא כתבה לי בחזרה באופן מאד מרוגש , צנוע ומלא הוכרה.
ידעתי שאנחנו נהיה חברות.

רציתי את האנרגיה הנפלאה הזו בקרבתי ולא ידעתי מה לעשות . אציע לה לצאת ? להיפגש ? חששתי שהיא תחשוב שיש לי מניעים רומנטיים כי בכל זאת לא התראנו 15 שנים...(not that there is anything wrong with  it  )
שמתי את זה בצד וחיכיתי להזדמנות הראויה.
עברו שנתיים מאז ובינתיים נהפכתי ללקוחה קבועה ומאושרת של הבחורה הזו. על כל האטיקטים שלה רשום made with love וזה
אכן ניכר בעיצובים שלה.
הכל בסגנון רומנטי עם צבעים רכים ובדים נעימים שמאפשרים לך להיות כל היום איתם וזה בעצם מה שאני תמיד מחפשת בבגד.
בד שיהיה כל כך נעים שאפשר להתחיל איתו את היום בפגישות , להמשיך לדרינק בערב ואם מגיעים הביתה ממש עייפים אפשר ובכיף להיזרק איתו על הספה .

מתוך קטלוג אביב 2014 של קטי שאנס- הכל באהבה *:


הגיעה ההזדמנות המיוחלת וקיבלתי טלפון ממנכ"ל XNET. מוניתי להיות זו שתעשה את החיבורים בין המעצבים לקטלוג וכך לפתוח להם חנויות וירטואליות.
נחשו למי ראיתי לנכון לצלצל ????
קבענו להיפגש.
אחת הבחורות הכי יפות שראיתי בחיי, ירדה ממכונית יוקרה לבושה בטוב טעם, התיישבה לי בשולחן.
מדברת רק על אהבה. כך היא חיה ומזה היא ניזונה.
ישבנו 3 שעות בהן לא הוזכר בכלל העניין העיסקי , אבל יצאתי עם שידוך ;)
ככה היא ,
כל היום רק חושבת מי אפשר לשדך למי ואיך אהבה יכולה להמשיך ולהתקיים סביבה.
קטי לא היתה בזוגיות באותו זמן. כל מי שיצא איתה קיבל איזו בעיטה באיזה שלב בגלל איזו טוענה כזאת אחרת.
זה יכל להיות אפילו בגלל הרינגטון של הטלפון שלה (baby you’r all that I want  של בריאן אדאמס )
אם הבחור לא חשב שהשיר רומנטי- off with his head  !!!
עד שיום אחד ישבה לה קטי ב 1 בלילה בדירתה המפוארת ועברה על הטלפונים שלה.
היא נתקלה במני ולא זכרה מדוע הדייט לא צלח.  היא החליטה לשאול אותו מדוע  כי דווקא הוא היה זכור לה לטובה.
מני השיב לה שהיא בעטה בו ללא סיבה שנה לפני, והוא בעצמו תהה מדוע .
קבעו דייט
ובאגדות כמו באגדות כמו בעולם של קטי שאנס הוא הוא אמר לה כבר בפגישה הראשונה שהיא תהיה אישתו ! כן כן כן.
תוך שבועיים הם נסעו לתאילנד
תוך 3 חודשים התחתנו וכמובן שההריון לא איחר לבוא <3
אחת החתונות היותר מפוארות שהייתי בהן ! טוב נו ככה זה כשמתחתנים עם הבעלים של האולם .. אגדה כבר אמרתי ?

אני משאירה אתכם עם שיר החתונה
https://www.youtube.com/watch?v=nT4HHlSAD3E&feature=kp


ועם הברכה של קטי מהקטלוג האחרון והמופלא שלה: 




אז אסיים בברכת קטי, תמיד באהבה <3

ניתן השיג את קטי שאנס ברחוב פינס 48 ת"א ובחנויות ברחבי הארץ
פרטים בטלפון : 03-5163040

**אפרופו , יש לקטי אחות תאומה ומוכשרת לא פחות בשם קרן שאנס למותג קארינה. ממליצה בחום לחפש אותה בפייסבוק ..

את תמר פיס ניתן להשיג בחנות הוירטואלית ב XNET : http://www.xnet.co.il/catalog/home/0,14561,L-4117----190-1,00.html



one piece by fiss



ניפגש בבלוג הבא :כך תתלבשי למפגש ארוחת שישי ראשון אצל ההורים שלו

STAY TUNED

עינת







תגובה 1: