יום שלישי, 22 ביולי 2014

כך תתלבשי למפגש ראשון עם ההורים שלו


הי וברכות J

איזה מרגש זה כשמקבלים את ההזמנה לפגוש את ההורים שלו בפעם הראשונה !
פרפרים בבטן , תהיות האם תתחברו, האם הם יבינו את ההומור שלך או שיסתכלו עליך במבט מוזר.. כל המחשבות שרצות בראש בערב יום שישי בעודך מול המראה חושבת מה ללבוש.
אז מה ללבוש ???
התשובה היא פשוטה.
קודם כל עליך לדעת האם הוא מגיע מבית מסורתי/דתי זה הכי חשוב .

לא תרצי להגיע עם שמלת מחשוף אדומה לבית מסורתי 
(קרה פעם לחברה שלי.. לא מומלץ ) 


אופציה נהדרת מבית קארינה
ניתן להשיג בפינס 48 ת"א בתיאום מראש 050-6959500


לא פחות חשוב, תנסי לדלות ממנו מידע האם הם אהבו/לא אהבו את האקסית שלו (תשאלי באלגנטיות אם אמא שלו הסתדרה עם האקסית . ומדוע ) לעיתים הבחור ישחרר מידע מאד חשוב בסגנון : האקסית באה זרוקה מדי עם נעלי קרוקס ושרוואל, אכלה עם הידיים, נהגה לדבר על כך וכך וכל מיני פיסות אינפורמציה שיעזרו לך לעבור את המפגש הראשון בהצלחה.
בכל מקרה, התשובה לשאלה מה ללבוש – פשוטה .
את צריכה ללבוש משהו איכותי, צנוע, לא מתבלט אך עדיין בסטייל.
אני לא מייעצת חס ושלום ללכת נגד הלבוש הטבעי שלך, אל תציגי דמות מזוייפת בשום פנים ואופן !
אבל אם כל הארון שלך מלא בג'ינסים קרועים ובגדים חשופים (מיני קצרצר, חולצות עם מחשוף גדול וכיוצ'ב), אני בטוחה שצליחי למצוא כמה פריטים צנועים ונעימים, בצבעים רכים שיקנו לך מראה רך .
אני ?
לי לא היתה בעיה מה ללבוש.

כמה חודשים לפני כן כבר הצטיידתי בשמלה של אלמביקה .
מ ו ש ל מ ת למפגש עם ההורים!
לא יודעת למה, אבל כמו שבחורה אוספת לעצמה פריטים לנדוניה, אחת לכמה זמן אני מצטיידת בשמלה המושלמת למפגש עם ההורים .
יש גם את שמלת הבראנץ' המושלמת ליום שבת שבת בצהריים כשנפגשים עם החברים שלו אבל זה כבר לפוסט אחר ;)
בכל מקרה, זה עובד על אותו העיקרון
צנוע, לא מתבלט, צבעים רכים וסטייל

תמונה אותנטית מיום האירוע המיוחל ;)
שמלה: אלמביקה
נעליים: יונייטד ניוד דיזינגוף 180 ת"א ובסניפי אלמביקה

כמובן ששמתי נעלי יונייטד ניוד.ידעתי שאחותו וחברה של אחיו יהיו בארוחה ואין אישה בין אם מבינה עניין או לא, שלא מתעניינת בנעלי היונייטד ניוד המיוחדות .
זה תמיד נושא שיחה נהדר ;)
המפגש הראשון עם המשפחה שלו היה הצלחה !
הלבוש גרף מחמאות והנעליים יצרו, כהרגלן, נושא שיחה מרתק.
אני והבחור?
זה דווקא לא צלח..
למה ?
אתם לא תאמינו ( זה גם היה שוק עבורי )

בגלל הבגדים !

כן כן, אני מתלבשת יפה מדי לטעמו וזה גורם לו להרגיש חוסר ביטחון. או במילותיו : "אני נראה לידך כמו דרוויש, פועל במה "
אם תשאלו אותי, פועל במה זה אחד המראות היותר סקסיים שאני מכירה .
הם מגיעים בבוקר לאולפן בשעות שניכר עליהם שהם לא רגילים להיות ערים בהן, עם הסיגריה בפה והילוך אוטומט שגורם להם להרים הפקה בכמה שעות . אישית, זה ממש עושה לי את זה.
אז נפרדנו.
לאחר מכן נפגשנו בתאילנד וזה היה קסום . המשכנו לעוד כמה חודשים אבל חוסר הביטחון שלו לא איפשר למערכת היחסים להמשיך ולהתקיים.
הוא רצה שאלבש רק ג'ינס עם טי שרט ונעלי ספורט. אפילו קנה לי זוג נעלי ספורט ! והיה מחמיא לי רק כשהייתי לבושה "נורמלי" (חשב שהטקטיקה הזו תגרום לי להתלבש ככה כל הזמן..) אבל זה לא עבד לו.

לא שיש לי בעיה עם מראה הג'ינס וטי שרט אבל זה לא אני.
אז או שאני 'ממתנת' את הלבוש שלי כדי לא לגרום לו להרגיש 'נחות', או שאני משחררת אותו ואת פחדיו לחפש לו מישהי אחרת שתתאים לו למשבצת הקטנה של האידיאל הזוגי שלו.

שיחררתי.

לפחות יצא לי משהו טוב ממערכת היחסים הזו (מלבד נעלי הספורט כמובן אותן תזכו להכיר בפוסט הבא)
הכרתי דרכו את ענבל מימרן למותג האני B שהיא גם מעצבת נפלאה !
שמחתי להכיר אותה ואפילו יצא לי להתחדש אצלה בסט מושלם למפגש ההורים הבא ;)

תאחלו לי בהצלחה !

צבעים רכים, צנוע, לא מתבלט ובסטייל
honey B : אברבאנל 49 ת"א http://www.honey-b.co.il


אופציה נוספת מבית אלמביקה+מבט צדדי על נעלי יונייטד ניוד



ניפגש בפוסט הבא :

כך תתלבשי לפגישות כשאת סובלת משברי הליכה.

STAY TUNED

עינת


תאילנד
לעולם אל תצמצמי את עצמך כדי להתאים למשבצת הקטנה של האידיאל הזוגי שלו


2 תגובות: