יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

כך תתלבשי כשאת סובלת משברי הליכה

הי וברכות J

זוכרים את נעלי ההתעמלות שקנה לי הבחור מהפוסט הקודם ?
ובכן..

הכל לטובה !

לא חשבתי שאשתמש בהם כל הרבה למעט הליכות לפארק עם הברבור שלי..ובתקופה האחרונה יוצא שהן לא יורדות ממני כמעט חודש.
הפרוייקטים שלי מצריכים ממני הרבה פגישות ורובן מתקיימות בתל אביב.
אני נהנית מההליכה בין פגישה לפגישה ולכן לא מפריע לי לעשות אותן רגלית.
מה גם, שאני לא יודעת לרכב על אופנים.. אבל זה כבר לפוסט אחר ;)

נתקלתי בבעיה

כפי שציינתי בפוסט הקודם, אני לא טיפוס שלובש בדרכ גינס וטי שרט עם נעלי ספורט.
בחודש האחרון, אני צריכה להמשיך את העבודה עם המלתחה הקיימת שלי + משוואה נוספת שהתלוותה אלי- זה צריך להיות מלווה בנעלי ספורט !

איך עושים זאת???

בהתחלה לקחתי איתי נעלי ספורט בתיק ובעודי ממתינה לפגישה החלפתי לסנדל או כפכף.
זה היה לי קצת מסורבל ולא נוח. 
אז החלטתי שאין ברירה, וכל מה שאלבש יהיה מלווה בנעלי ספורט בין אם זה מתאים או לא.

זה דווקא נהיה לאייס ברייקר מקסים..

איך שאני נכנסת לפגישה, אני מתנצלת על נעלי הספורט ומסבירה שאני סובלת משברי הליכה.

להפתעתי, גיליתי שזו תופעה די שכיחה כי כולם מיד מתחילים לשתף את סיפורם האישי וזה יוצר תחושת אחווה מגניבה J

אז איך בכל זאת משלבים נעל ספורט עם בגדי מעצבים ?

1.      השתדלי להדגיש את החלק העליון של הלבוש.
אני בחרתי להצטייד בשרשרת אבני אגת מנצנצת ומקסימה של תמר זיו + שעון זהב יהלומים של דונה קארן לרשת אייקון.
פגישת ערב עם בעלי רשת מסעדות ופאבים. שלא תטעו- מתחת לשולחן מסתתרות להן נעלי נייק..
שרשרת תמר זיו: ניתן להשיג בבן יהודה 125 ת"א
שעון דונה קארן לרשת אייקון: להשיג בסניפי הרשת


אתן מוזמנות לשים עגילים יפים ומחמיאים אך מאד עדינים.
המטרה היא להדגיש ולייפות את החלק העליון של הגוף, ולא לאבזר אותו יותר מדי עד כדי שיהיה מנותק לחלוטין מחלקו התחתון .
כי להזכירכן, 
אתן בכל זאת נועלות נעלי ספורט..


2.      היכנסי לפגישה כשאת מתנצלת על נעלי הספורט.

 אמנם זו לא עצת סטיילינג, אך חשובה לא פחות.
הסבירי שזה נובע מבעיה בריאותית זמנית ולא חס וחלילה מתוך זילזול בבעל העסק ואופי הפגישה. (אמנם אנחנו בישראל ואין הרבה הקפדה על דרס קוד לפגישות ואירועים, אך בכל זאת מן הראוי לציין זאת, גם אם בעל העסק בעצמו לבוש עם ברמודה/ג'ינס וכפכפים )
3.      השתדלי כמה שיותר להתאים את החלק התחתון של הלבוש לנעליים.

זה יוצר זרימה בהופעה. באם אין גרב שתואמת , רצוי לשים גרבי קרסול


4.      אם יש לך סניקרס מגניבות שהמדרסים יכולים להיכנס אליהן, שימי אותן.

 זה לא אופטימאלי כמו נעל ספורט המיועדת לכך, אבל עבור הפגישה- זה בסדר
שמלה מושלמת של מותג LIO ניתן להשיג בשינקין 39 ת"א
שימו לב כמה מוסיפים להופעה השרשרת והשעון

5.     אם כבר סנדל- אז בריאותי.

 באם מצב הרגליים לא חמור, כדאי לנעול נעל נוחות, קלילה ומעוצבת 

שמלה: אלה ברייטמן למותג FLO ניתן להשיג במרגוזה 16 יפו
נעליים: אירוסולוס . ניתן להשיג בקטלוג של XNET
http://www.xnet.co.il/catalog/home/0,14561,L-4117----127-1,00.html
משקפי שמש: דולצ'ה וגבאנה. לא ניתן להשיג :) אבל יש להם דברים נפלאים אחרים באופטיקה סי יו . יהודה מכבי 91 ת"א

מומלץ ביותר לנעול כפכף/סנדל שתומך בכף הרגל עד כמה שניתן.
אני אישית, הצטיידתי בכפכף לימיטד אדישן של קרוקס. כן קרוקס  (לא מאמינה שאני רושמת זאת בבלוג אופנה ועוד לחיוב אבל..הן באמת צבעוניות, חמודות ונוחות).

כפכפי קרוקס: ניתן להשיג בחנות צברה אלנבי 60 ת"א
החצאית המקסימה לקרן גרוס נמצאת אצל נומה באבן גבירול 169 ת"א


לסיכום,

אם את מרגישה טוב עם מה שאת לובשת- הכל עובר !
הופתעתי לגלות תמיכה רבה של בעלי עסקים במצבי ואף זכיתי למחמאות על הלבוש .
אני מודה שבשבוע הראשון היה לי קצת לא נעים כי חששתי שאני נראית מוזרה..
הרי בעיני, שום דבר מהמלתחה שלי לא יכול ללכת עם נעל ספורט בקיץ .

תיק מדהים של ספרייגראונד ניתן להשיג בקטלוג של אקסנט
http://www.xnet.co.il/catalog/home/0,14561,L-4117----220-1,00.html
מכנס ברמודה של קרן גרוס ניתן להשיג בנומה אבן גבירול 169 ת"א


לאור התמיכה מחברי ומשותפי לפגישות, עם הזמן, התחלתי להרגיש בנוח.
נעלי הספורט, בין אם מתאימות או לא, נהפכו לחלק אינטגראלי מהמלתחה שלי.
חשוב לי שתבינו - אם אנחנו נושאים את מה שאנחנו לובשים בראש מורם, 
מסתכלים עלינו בהתאם J

אני יודעת שיש הרבה בחורות שיוצאות בכל מיני הצהרות לגבי עצמן: אני לא לובשת צבעים, פרחוני?? אני?? , לא לובשת שמלות, חצאיות?? לרגליים האלה ? מה פתאום ! ועוד כל מיני הצהרות חסרות שחר שנובעות מדפוסים מיותרים שיש לנו בראש.
צאו מהדפוסים המקבעים האלה ותבינו דבר אחד -  זה נראה טוב ? נוח לכן? לכו עם זה !

בתקופת התיכון שלי בחולון, כנערה, החשש הכי גדול שלי היה להיראות פרחה. כל דבר קצת צמוד שלבשתי תמיד העלה בי את החשש למראה פרחי.
עד שיום אחד אמרו לי חד וחלק- רוטפוס, אין שום דבר שתלבשי בעולם הזה, שיגרום לך להיראות פרחה.
אז כנ"ל החלטתי לגבי שילוב המלתחה שלי עם נעלי ספורט- זה לא מוזר.

הפנמתי זאת. אני שמחה ומברכת על כך :)

שיננתי את המנטרה הזו לעצמי בעודי הולכת לפגישה עם שמלת מעצבים יוקרתית ונעלי ספורט.

פשוט צריך לשים את השיר הזה בראש ולצאת לדרך !!! 

https://www.youtube.com/watch?v=iPUmE-tne5U

שיהיה לנו המון בהצלחה ואהבה, אמן

עינת 


כחלק ממאמצי לשיפור החלק העליון שיסיח את הדעת מנעלי הספורט,  שידרגתי גם את התספורת ;)
אמיר בקשי סוקולוב 88 חולון
שירשם בפרוטוקול- כאן רצוי היה לגרוב גרב קרסול..

בפוסט הבא:

כך תנחי כנס מעצבים (כשאת סובלת משברי הליכה... ) 

STAY TUNED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה